Monday, June 12, 2006

Business as usual


He Luitjes,

Hier weer een post van mike. Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het leren van checklists, en het bekijken van Evora. We zijn de opleiding gestart met een grondschool van de TB 200 . Dat is het toestel waar we op beginnen. Hier links een foto vanuit de toren. Verder hebben wij natuurlijk wat wk wedstrijden bekeken in het hotel.



De wedstrijd van Nederland was niet echt leuk maar ja de punten zijn in de zak;) Mijn eerste indruk van Portugal , Evora en de school zijn redelijk goed. Een van de eerste zaken waar ik me op wil richten is het leren van wat portugees, want engels is hier niet echt bekend. Verder gaan we deze week op zoek naar een leuk appartement waar we de rest van de tijd in gaan zitten. Ondertussen heb ik mij ontzettend vermaakt met de andere klasgenoten. Hier nog wat leuke foto's in het hotel en op school.

Greetz, Mike

0 Comments:

Post a Comment

<< Home