Thursday, June 29, 2006

Fly away

Hallo Allemaal,

Het is na mijn laatste berichtje wel erg hard gegaan. Ik heb inmiddels 8 uren gevlogen van maandag tot en met afgelopen donderdag. Wel in het kort is het een beetje wennen aan het nieuwe vliegtuig, en veel vliegen. Het vergt best wel wat voorbereiding, want we vliegen met heel erg veel procedures. Dat wil zeggen dat we ongeveer een uur doen aan voorbereiding per vlucht, en ook een uur besteden aan leren. Maar al met al erg leuk. Ik heb verder nog geen tijd om de stad in te zien, maar dat volgt snel...

Dit weekend had ik vrij, dus even tijd gehad om wat te relaxen en procedures te leren. Ik heb nu een aantal basis vliegmanoeuvres geoefend. Dan moet je denken aan het maken van scherpe bochten, en het klimmen en dalen. Verder heb ik een aantal starts en landingen geoefend. Verder oefen je in deze periode ook de communicatie met de toren en starten en landen..

Greetz..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home