Monday, July 17, 2006

First Solo!

Hai luitjes,

Er is weer wat nieuws vanuit Portugal. Ik ben twee weken geleden voor het eerst in mijn eentje de lucht in gegaan. Dat heet de first solo. Hier wordt je dus nadat je geland bent natgespoten door de medestudenten en instructeurs. Verder hoort het ook erbij dat je stropdas afgeknipt wordt. Erg leuk allemaal. Ik was de eerste van de groep die solo kon gaan, omdat ik nogal wat geluk had met het schema. Verder was mijn instructeur ook best veel beschikbaar waardoor ik heel veel kon vliegen nadat het weer wat verbeterd was

Op je solo leer je in de buurt van het vliegveld vliegen. Je leert opstijgen, en in principe een rondje te vliegen om de airport. Hier onder treffen jullie wat fotos aan van deze ervaring;) Hierboven word ik door mijn instructeur C.Martinez gefeliciteerd, en wordt mijn strop das afgeknipt met een heggeschaar;)


Daarna werd ik natgespoten met de brandweer slang:(



ps : vorige week woensdag heb ik ook mijn 20 uurs check gehaald. maar daarover volgend keer meer!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home