Sunday, March 18, 2007

Trainingsvlucht Seneca



Hallo Allemaal,

Het hoge woord is eruit....Ik ben klaar in portugal, ondertussen ben ik ook goed genoeg bevonden om het ME IR certificaatje te ontvangen;) Goed daarover een ander keer meer;)

Mijn huisgenoot Edu, heeft met me meegevlogen, en is zo aardig geweest om wat foto's en filmpjes te maken van deze trip. Hieronder zie je ons id vlucht op downwind van het veld. Tijdens deze trip starten we zoals gewoonlijk in Evora, en vliegen dan naar de training areas doen daar wat oefeningen, en vliegen vervolgens terug naar Evora. Veel van deze tripjes duren om en nabij 1 uur en dertig minuten..

Deze vlucht begon niet zo lekker, omdat de instructeur het niet zo leuk vond dat we ongevraagd foto's maakten....Hmmmm maar goed nadat we netjes onze verontschuldigingen gemaakt hadden waren we weer goede vrienden;)


In deze vlucht kreeg ik snel de werking van de autopilot uitgelegd. Ik mocht op de autopilot van en naar het trainings veld vliegen. Al met al een erg leuke ervaring...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home